Často kladené otázky (FAQ)

1. Ako môžem vytvoriť objednávku?

Objednávku vytvoríte jednoducho na našej stránke výberom produktov a vyplnením objednávkového formulára. Po odoslaní vám príde e-mail s potvrdením.


2. Ako dlho trvá doručenie?

Objednávky doručujeme spravidla 1 – 2 pracovné dni, podľa dostupnosti tovaru a vašej lokality.


3. Aké okresy obsluhujete? (Rozvoz)

Čerstvé ovocie a zeleninu doručujeme v rámci okresov:

  • Námestovo

  • Tvrdošín

  • Dolný Kubín

  • Ružomberok

Onedlho pribudnú aj ďalšie okresy, aby sme pokryli širšiu oblasť Slovenska.

Sušené ovocie a produkty, ktoré nepodliehajú rýchlej skaze, doručujeme po celom Slovensku prostredníctvom partnerov:

  • kuriér GLS

  • kuriér TopTrans


4. Aké spôsoby platby akceptujete?

Podporujeme platby:

  • kartou online

  • bankovým prevodom

  • dobierkou (ak je dostupná)


5. Ako zistím stav mojej objednávky?

Stav objednávky si môžete skontrolovať:

  • v e-mailoch, ktoré posielame pri každej zmene objednávky,

  • vo vašom konte po registrácii, kde máte kompletný prehľad objednávok.


6. Aké sú výhody registrácie?

Registráciou získate:

  • prehľad všetkých objednávok

  • rýchlejšie nakupovanie

  • uložené dodacie údaje

  • prístup k vernostným zľavám

  • jednoduchšiu komunikáciu s podporou


7. Čo robiť, ak mi bol doručený poškodený tovar?

Ak bol tovar poškodený alebo nevyhovuje kvalite, kontaktujte nás čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. Situáciu vyriešime výmenou, refundáciou alebo dohodou.


8. Ponúkate zľavy alebo akcie?

Áno, pripravujeme pravidelné akcie a sezónne zľavy. Sledujte náš web a sociálne siete pre najnovšie informácie.


9. Môžem svoju objednávku zrušiť alebo upraviť?

Áno, pokiaľ ešte nebola odoslaná. V prípade zmeny nás kontaktujte čo najskôr.


10. Ponúkate vernostné alebo veľkoobchodné zľavy?

Áno, výhody poskytujeme všetkým typom zákazníkov:

  • Bežní zákazníci – aktuálne akcie

  • Registrovaní zákazníci – vernostné zľavy a špeciálne ponuky

  • Veľkoobchodní zákazníci – individuálne ceny, dohody a pravidelné dodávky


11. Ako vás môžem kontaktovať?

Radi vám pomôžeme s otázkami o objednávkach, doručení aj produktoch.